Vyhledávání

Kontakt

Josef Lampert a Eliška Havlíková
Týn nad Vltavou (Czech), Měcholupy (Czech)

blackheartzine@seznam.cz

Noostrak - Human Tragedies Every Day

10.09.2013 22:13

Kapelu Noostrak znám jen krátce, ale jen jsem je zaslechl ihned se mi jejich tvorba zalíbila na 110% a poslouchám pořád a pořád
dokola, protože tohle je matroš, který mě nikdy nedokáže omrzet. Po chvíli jsem se rozhodl napsat kapele recenzi na jejich poslední
CD "Human Tragedies Every Day".

Při poslechu CD sem dokázal uplně vypnout a vnímat jen hudbu. Srdce se mi robušilo, cítil jsem dobrý pocit a v hlavě jsem měl
uplně vygumováno a místo jen na vnímání tohoto výborného kousku, tohle je pravý orgasmus pro uši. Tahle výborná hudba je tak
dokonale propracovaná, že to ani nejde víc propracovat a zdokonalit. Tohle je dokonalost sama a dá se to srovnávat se známějšími
kapelami z Ameriky, Anglie a z jiných koutů světa. Luxusně propracované kytarové riffy do toho dokonale sladěné a bicí a třešničkou
na dortu jsou vocály, ty jsou luxusný a dodávaj tomu ten správnej říz.

Kdybych se zastavil také u coveru CD.... Při pohledu na obal CD vystihuje výborně název "Human Tragedies Every Day" takže u mě
výborný, výborný, výborný.
Poslech tohoto CD určitě všem doporučuju a též doporučuju i jinej matroš od týhle smečky, protože tohle je výborne Progressive Death
jak se patří. Děkuji kapele za poskytnutí CD a těším se na další spolupráci.

Dreaddy