Vyhledávání

Kontakt

Josef Lampert a Eliška Havlíková
Týn nad Vltavou (Czech), Měcholupy (Czech)

blackheartzine@seznam.cz

At Folsom Prison- From Nail To Velvet

19.03.2013 09:38

ObrázekTuhle pražskou kapelu jsem poznal teprve nedávno a to rovnou na křestu tohoto CD. Na to, že je neznám
jsou hodně dobří. Hrajou Hardcore a v Praze jsou velmi známí..no až tam vypadnu tak to bude jiný :).

No teď se vrátím k CD. Tohle CD je super, na to že je kapela u mě málo známa, získala si touhle deskou
u mě velký odbiv(ale pořád BMTH jsou lepší ;) ). Na albu najdeme jak songy který dokážou s člověkem
zahejbat a nebo i klidný kousky(tr. From Nails to Velvet). Jinak řezničina jak sviň. Skvěle sladěné vocály s
ostatnímá nástrojema prostě potěšení pro uši posluchače. Tomuto albu ani kapele nemůžu nic vytknout, protože
se nedá ani co :).

Jinak moje osobní hodnocení 8/10. Na to že to je kapelka hrající po klubech, tak podle mě to může vytáhnout
hodně vysoko a dosáhnout velkejch cílů. Chce to jen čas.....